THE OFFICIAL BIRTH OF BABY AVAYAH!!! *EMOTIONAL*

482 934 zhlédnutí380

    THE OFFICIAL BIRTH OF BABY AVAYAH! THE BANKS FAMILY
    Join The BANKS Family & SUBSCRIBE!
    cz-news.net/chl/UCF0A3GednU_w2X2st5Ed12g
    GET YOUR OILS NOW:
    www.ativobeauty.com/
    LIKE ON FACEBOOK:
    facebook.com/RealRonnieB/
    RONNIE INSTAGRAM: instagram.com/realronniebanks/
    RONNIE TWITTER: twitter.com/iamronniebanks
    (add me) RONNIE SNAPCHAT: RonnieSwanks

    čas přidán Před měsícem

    Komentáře

    1. The BANKS Family

      WE LOVE YOU BANKS FAMILY! THE REVEAL OF BABY AVAYAH + MIZO MEETING AVAYAH FOR THE FIRST TIME! COMING UP NEXT! ❤️

      1. Talisa Heneralau

        The BANKS Family congrats Loves. I’m so proud of y’all 🖤🖤

      2. Josh Witte

        Barf 🤢

      3. Katrina Umana

        Congratulations on the new baby girl😍🤩🙏

      4. Savannah Fernandez

        Omg literally cried love you guys so much!❤️

      5. Xnation

        The BANKS Family bro happy as hell Beautiful thing to see a happy family.

    2. HeyItsMaggie3

      im sorry,,,, i watched this ENTIRE beautiful ass video to find out the last name isnt banks.

    3. KittyGamer 3000

      Ya, after this video getting pregnant is not my thing

    4. Tuts Fruts

      So I started recently watching so he had a fiancé then broke up and is with this lady??? I’m hoping I got it I like the family super cute

    5. Suyan

      I know her mom personally!!! She is my friend

    6. Sharon Green

      Ronnie just couldn’t allow her to have this moment. He always being extra for us to notice him. Smh

    7. Sharon Green

      Makalia is such a sweetheart she’s honestly the best thing to happen to Ronnie. She’s such a kind hearted person. God bless you and your family❣️

    8. Stephanie Gutierrez

      My little boy was born @3:33am

    9. Aj Em

      You daughter got bigger and cutest 🥰🥰🥰🥰

    10. Marvin Banks

      oh shit i can actually post something on this bullshit webcast using my own last name, wow! I

    11. Amber Ward

      Been here since Mizo met Mackie. Your family has blossomed beautifully. Health and happiness all 2020 and beyond.

    12. Nicsa Navarro

      That was beautiful ❤️

    13. Leah Grace Fecteau

      You guys are so cute together cute baby so nice that the mom had good support makes it all better

    14. DymondQueen 1

      That is so scary☹ imagine the pain oh no, some women are brave to have kids..

    15. Savannah Rivera

      This video made me cry 😪 love it

    16. Sakster Rose

      The dads don’t even care about how the pain is

    17. MVP-ii SQUAD

      Wohoo

    18. Drea & Tri

      This made me so emotional I have tears in my eyes. Birth is such a crazy thing. It’s so beautiful but like I can’t even imagine everything women go through. The pain, the millions of emotions you don’t even know how to feel. Omg such an emotional thing to watch. So happy for you guys💖 she’s beautiful

    19. Moster GirlfriendX0X0

      I just wanted to say how happy I am for you guys. Especially you Ronnie because I for sure feel like you have found your perfect match. Just seeing you guys, it just gives me such a great feeling. I just love seeing the love you both have for one another.

    20. desi white

      Your woman is a savage and a queen! Congratulations on your beautiful family ♥️ And yes I cried my eyes out lol

    21. Brittany Ramirez

      Pretty ❤️

    22. Monica Minnie Barraza

      The way Ronnie looks at macky makes me wanna cry. I’m so glad he found his soulmate. I’m literally crying right now watching this. This is so beautiful thank for sharing your beautiful moment with us

    23. Anaajayy

      This legit made me wanna cry because it’s just making me so excited for when I have my baby I have two months left in my pregnancy and I can’t wait to see my BabyGirl congratulations on a beautiful girl

    24. Dirk Diggler

      That's purddy amazing

    25. Melissa Flores

      I’ve been watching this video over and over I’m so happy for you guys! I pray for such a happy, healthy life for your new baby. 🙏🏼❤️ I’m excited for you girl since it’s your first baby! I remember when I had my baby I was feeling exactly what you were feeling. ❤️ I’m glad Ronnie is such a great supportive daddy. Again, congratulations you guys!😭❤️ I’m such a cry baby watching this! I love all you guys! Mizo is a wonderful big sissy! 💕 I LOOOOVE YOU GUYS SO MUCH. Thank you for sharing all this with us. 🙏🏼💕✨ May god bless you guy.

    26. Roxana Miguel

      I crieddddd 😭😭😭😭 giving birth is the most beautiful thing ever!!!!!! 💕

    27. Briana Adorno

      This looks like rancho springs where I had my son at 😭😍😂

    28. Jason Reyes

      tell me why is 9:30pm on a Sunday night and I'm crying 🥺🥺

    29. Ms A

      Wow. Beautiful. This brought back bittersweet memories of when I birthed my baby girl 1 year and a half ago. I recently birthed my second baby a week ago. This made me so emotional. Congrats to you both & God bless! 💜🙏🏻

    30. 10 Minutes Or More 🐀🦘

      I really love your hairstyle because it's cute

    31. 10 Minutes Or More 🐀🦘

      *I love your hairstyle btw because it's cute!*

    32. wendy lock

      Congratulations xxxxxx shes so beautiful xxxxxx xxxxxxxx love always xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx

    33. Prizie

      I'm happy she had a smooth birth, I remember crying so much at Ameera birth not being able to even sleep so worried with Jas then worried with Mizo not breathing. Gezz looks just like yesterday

    34. Fernandezjusara June22

      Is that her real mom because she look nice and the another on to but I liked the another one!!!!!!

    35. Christina iXO

      11:49 was literally me for both my labor’s lmaoo I’m 4 days postpartum (:

    36. Unbreakable Mahal

      Did great mama

    37. Unbreakable Mahal

      Congratulations guys on baby girl thank you for sharing your journey with us much love 💕

    38. GigiRod

      Congratulations you guys!! This is so beautiful to witness!! Congratulations to you both and baby sister 😍🙏🏼❤️ congratulations momma, you’re so strong 💪🏼

    39. Faith Gutierrez

      "these maple leaves look so cute i could make... STAMPS" 😂😭❤️

    40. It’s Darrie

      Congrats❤️.

    41. Liliana Amaya

      I said “ I feel like I have to poop “ lmaoo 😂😂 I love y’all 💞💞🥺

    42. Rosie Cerda

      Wow I’m ugly crying right now 😭😭😭

    43. Des G.

      Why didn’t the baby have his last name?

    44. Mr. Pickles

      omg im tearing up

    45. Abby Ayala

      Congratulations omggg this is so beautiful I’m in tears

    46. Krystal Lupita

      I’m in tears congratulations guys !!!!!!

    47. Desiree Murillo

      By far the best delivery 💚💚💗💗💗💗

    48. rbpenaaa

      Birthing videos are so hard for me to watch. I now have a healthy beautiful 6 month old but I remember laying in that hospital bed and thinking who my husband/babydaddy was cheating on me with and all these other shit and only could have wished I would have received the support Ronnie was able to provide for her. Giving birth is definitely your most vulnerable stage at life and it’s everything to have your partner there it really is.

    49. bocoy noiu

      When she said “ she’s almost here Ronnie “ after she touched the baby’s head, I cried so much .. 🥺💗

    50. KRISTEN CASIAS

      When Makeala was pushing I couldn’t stop crying 🥺🥺🥺

    51. Kimberly Martinez

      They just released her pictures, but Ronnie said a week😅 probably had so much excitement to share her beautiful face!

      1. bocoy noiu

        Oh my god my heart!!!!!!! I’m in tears!!!😭😭😭

    52. Isabel Mendoza

      I think mizo is happy that she has a baby sister cause i am happy cause i have a baby brother

    53. Sandy B

      It’s a beautiful moment!! Why so many dislikes?! Congratulations Banks Family!! 🍾🎊🎉

    54. sierra nation

      YAY UR BABY AND I SHARE THE SAME BIRTHDAY

    55. oiuet souiu

      i can feel those contractions through the screen lmao THE worst.

      1. Leona Faith

        Right lol

      2. Sarah A

        oiuet souiu omg really though it brings back flashbacks 😬

    56. The Life Of Brii

      U guys should’ve added the cm and time

    57. Jaslyn Marquez

      This makes me sooo emotional. I’ve had three miscarriages. I just wanna experience this. I wanna hold my baby :(

      1. Kylissa Simmons

        Stay positive. I know that’s hard. I can’t wait to be a mother and that’s something I always worry about but don’t give up. things happen at the right time. I pray you will get a chance to experience it ❤️

      2. Gabby Nar

        Pray for it and it will happen 💕

      3. oiuet souiu

        God damn 11 commercials

    58. Auntie Scooby

      Everyone did so amazing congratulations 😍✨🎉🎁

    59. Jazmin Guevara

      🥺🥺🥺🥺🥺❣️❣️❣️❣️❣️

    60. Priscilla Silva

      This video was honestly so beautiful ❤️

    61. Jasmin Tomasino

      Congratulations 💘

    62. Julia Morales

      She was so calm during her labor ! Congratulations to you both ❤️ I’m due December 23rd ,2019 and having so many mixed emotions as time is getting closer

    63. Ashley Ortiz

      Congrats! I felt ur pain girl just had a baby 2 months ago! 💕

    64. Hoku Aurello

      Oh man here come the tears 😭💛

    65. Santana

      I just found out mizo is not makaelas daughter

    66. Shani Coca

      Oh my god my heart!!!!!!! I’m in tears!!!😭😭😭

    67. Monica Santana

      I can feel tout pain during your contractions 😭😅 you did good mama 🙌🏻

    68. Mz.P.Y.T

      Happy Birthday!! Welcome to this world....

    69. afutla qian

      i can feel those contractions through the screen lmao THE worst.

    70. Priscilla Styless

      They make me miss my delivery day 😭