Stranger Things 3 | Summer in Hawkins | Netflix

Netflix

Netflix

8 417 105 zhlédnutí7 432

    It's summertime in Hawkins, Indiana. Stranger Things 3 premieres July 4. Only on Netflix.
    Watch Stranger Things, only on Netflix: www.netflix.com/strangerthings
    SUBSCRIBE: bit.ly/29qBUt7
    About Netflix:
    Netflix is the world's leading internet entertainment service with over 148 million paid memberships in over 190 countries enjoying TV series, documentaries and feature films across a wide variety of genres and languages. Members can watch as much as they want, anytime, anywhere, on any internet-connected screen. Members can play, pause and resume watching, all without commercials or commitments.
    Connect with Netflix Online:
    Visit Netflix WEBSITE: nflx.it/29BcWb5
    Like Netflix Kids on FACEBOOK: bit.ly/NetflixFamily
    Like Netflix on FACEBOOK: bit.ly/29kkAtN
    Follow Netflix on TWITTER: bit.ly/29gswqd
    Follow Netflix on INSTAGRAM: bit.ly/29oO4UP
    Follow Netflix on TUMBLR: bit.ly/29kkemT
    Stranger Things 3 | Summer in Hawkins | Netflix
    cz-news.net/client-netflix
    When a young boy vanishes, a small town uncovers a mystery involving secret experiments, terrifying supernatural forces and one strange little girl.

    čas přidán Před měsícem

    Komentáře

    1. Game Grumps Fan Z

      Milf 100

    2. I sold my wife for youtube

      Plot twist: there is aids in the pool

    3. ImSodaSock

      Dig the new suit *mrs wheeler* rip mike

    4. Seth Winters

      Billy: I dig the new suit Mrs Wheeler. Me: I dig Mrs Wheeler cause she is the sexiest milf.

    5. AncientPigeon99

      Yo Netflix when are you releasing trailer number 2 for Stranger Things. We are 2 weeks off. Soon, you better

    6. Galore Globe315

      billy is gonna be like:Divorce your husband i'm bored

    7. The kingdom

      The dislikes are the people in the upside-down that ment to puss the like button

    8. Queen Miles

      You don't understand i actually thought i was coming out June 4th this year i was hypex i hop on netfilx and it said July 4th 😔😭

    9. Yeros Syle

      What did I just watched?

    10. Твій Батя

      Imagine what reaction would be if genders were swapped

    11. first Last

      I’m kinda worried about this...like I don’t see the importance of a romance between me wheeler and this dude who’s probably like 18 at most. It’s just weird

    12. Connor Gamer1290

      Who else is Happy that Stranger things 3 is coming out and you cant watch it yet

    13. naughts'an Kcrosses

      hey Dorkinserezes,,,,lolol,,,,,I know the score in S3, it's in the letter B.....I'm currently rewatching S2 and realized that Barb and Bob got the fat end of the stick. Obviously this is due to the B in their names, OBVIOUSLY, lolol.... SOOOoooo now I'm thinking, who of the current cast has a B name ?? Of course, Buono,,,,,,,,hahahah,,,,,,,Biily's gunna giv her the fat end of the stick...... Sunflower, ha, Rainbow, ha, Stop following me creeps...... :-), ha

    14. daniel demelo

      Why tf are people hoping so many characters come out gay this season like, chill

      1. Fred Flintstone

        daniel demelo the only "confirmed" gay character is Will Byers.

    15. learning greek

      Im not the only one that noticed the black butterfly fly over mrs.wheeler, right?

    16. Chad 395

      What song is that at 0:39?

    17. Monse Lopez

      What kind of mother is Miss.wheeler while Mike and Nancy are fighting of demogorgans and are in danger she's just at the pool checking out young guys

    18. Freddy Fazbear

      Bork

    19. Argo 12

      Damn, I got spoiled how the season end :(

    20. Mr_No_One

      Billy: MILF hunter

    21. prashant Kumar

      Which song is that?

    22. Deadmemez

      FBI OPEN UP

    23. Pro Player

      Thing

    24. Pro Player

      I am ready for stranger season 3

    25. Vicky Roditis

      I don’t know what’s creeper the last 2 seasons or this

    26. Runer Warlock

      Question is it supposed to be Hawkins Texas

      1. Fred Flintstone

        Runer Warlock hawkins indiana

    27. Hugo E J P

      😂😂😂😂😂

    28. Hugo E J P

      Who else is 9 year old and knows what the ladies are thinking about

    29. retro kid

      am I watching a stranger things trailer or mamma mia

    30. Domms DAY

      Wtf with misses wheeler though like wtf

    31. Spencer Truman

      What the hell was that? That was disgusting.

    32. F B I

      Wow, pretty excited for this!!! Edit not this scene specifically lol

    33. Noria_edits

      I feel so bad for mike

    34. Micah up Williams

      Which is better Stranger things or It? Like if Stranger Thing comment if IT

    35. SIMČA princess of Asgard

      That's funny like every girl or women is totally done when they see Billy 😂😂😂😂

    36. Backstage Bum

      "Nancy's mom has got it going on!"

    37. Bulk Logan

      Mrs. Wheeler says: Face down ARSE UP cuz dat the way she like to *UCK

    38. Bulk Logan

      Yes Mrs. Wheeler is a SQUEALER

      1. Bulk Logan

        Billy gonna PLOW dat FIELD

      2. Bulk Logan

        Silly Billy and his Willy

      3. Bulk Logan

        Billy gonna BUTTER UP dat FLUFFIN MUFFIN

      4. Bulk Logan

        Billy really is a PIPE LAYER

      5. Bulk Logan

        Headboard gonna THUMP to the PUMP of BILLY

    39. Mini- ツ

      She is drinking the 1985 "new coke"

    40. Midnight_ Stxr

      I can’t wait until mike finds out about his mom and billy aka Max’s brother 😂😂

    41. Midnight_ Stxr

      omg I can’t wait to see mike’s reaction when he finds out about his mom and billy (Max’s brother) 😂

    42. Helaman Anderson

      Not even that muscular...

    43. Midnight_ Stxr

      ok what the actual upside down is this😤🤭🤢🤮

    44. L A asmr

      Im FREAKIN impatient

    45. SHADOW FANG THE NIMBUS NIGHTFURY

      So This is what has become of billy!? Wow did not see that coming!

    46. blacklustersoldier95

      Song when billy enters please?

    47. Kyaw Min Tun

      Wish I have that body

    48. Clara Cerrato

      Im so flippin glad i enjoy this show. Ive been SCREAMING about it. I CANT WAIT FOR SEASON 3! But i didnt enjoy poor bob getting killed:,(

      1. Michelle Martinez

        Clara Cerrato me neither i wonder why does the people get killed starts with b and I cannot wait for season three

    49. ThatGuy AtThatPlace

      I swear his Camaro better make some badass appearances this season

    50. Michael Auberry

      Martin Brenner? Kinda creepy. Demogorgans? Legitimately scary. Mrs. Wheeler crushing on a POS like Billy freaking Hargrove? Absolutely terrifying.

    51. Finn Walther

      O H M Y G O D

    52. Brandt Kids

      Replay button. your welcome, that'll be one like plz... 😑e 0 Edit: wow, I didn't expect anyone to like my comment... Thanks! 😉

    53. Death Gaming

      This should be named as stranger milfs XD

    54. Katherine Solano gonzalez

      I am billi

    55. country city

      netflix been caught up in the (net) since day 1 🙄👎🏼 they need me (country city / black top) to help em make mo money and get back to the top 👍🏼

    56. Lanre Akerele

      Finally, Stranger Things is coming back next summer and I look forward to seeing what'll happen to Will Byers and the gang

    57. Myself A moth

      WHEN IS SEASON 3 COMING OUT?!?

      1. Fred Flintstone

        Myself A moth july 4th

    58. Dziugas Pi

      Just searched it that the acress playing mrs. Wheeler is 48 years old, but Billies actor is 24 years old. THAT IS 2x MORE YEARS

      1. Major League dick

        Billy is like 18 lol no where near 24 and if he was 24 then how is he still in the senior years of Hawkins high 😂

    59. Analxi

      So Mrs.Wheeler Mike’s Mom wants to cheat on her husband

    60. Dustin Totten

      I like how they release the seasons based on the actual time of year on the show.

    61. Matthew Trend

      Wtf does mrs wheeler have the hots for Billy? Scree u billy lol

    62. Fred

      0:18

    63. Neurotic Arts

      I was expecting, people enjoying the water - everything normal, - then the camera tilts upside down...going under water and then you'd see the upside down world and a bunch of monstrous tentacles are in the swimming pool, just some monsters aching to get into our world

    64. whyamionyoutube idk

      What's the songg

    65. zJzxmezX ROBLOX

      Oh yeah..Mrs. Wheeler totally entered the upside down

    66. TripleB Bomber

      Dude. That’s not right. She’s just flat out lusting after another dude. Oh... and she’s married... oh. And he’s less than half her age.

    67. RhinoHorn25

      Stranger things is right🤨

    68. papa nova

      wtf is that plz wtf,,,????

    69. Parakeetsweet

      The fucking beginning

    70. Michael Weaver

      Isn't she married to made man Chris Moltisanti? Dude should be careful.

    71. 1_frame_STUDIOS

      *amber alert goes off*

    72. Don Diego

      But... you are married. You have a husband waiting for you back home! :(

    73. Banjo Kazooie

      Just eat your chicken Ted.

    74. ItsBigE 218038

      Anyone else get severely brain damaged after experiencing that?

    75. TrickyP38

      What James Charles thinks straight men see when he walks by.

    76. mel s.

      **Mike Wheeler has entered the chat**

    77. DevX 03

      God billy is fucking awesome!

    78. Dracar3ys Ghost

      So Billy is the new atraction ?Really ?

    79. Rita Dutta

      This comments section is the most creative

    80. UrinatingTheCrowd

      Ive always thought mrs wheeler is hot. i guess the writers thought so too

    81. JessicaWhite

      I’m not surprised if she has an affair with him

    82. Aditya Kshirsagar

      She need some milk....

    83. Godwin Ogabo

      Wow Ted wheeler is really doing a great job as a husband 😂

    84. Legouverneur Clément

      Music : The Cars - Moving in Stereo ;)

      1. pizzaman6320

        The second song maybe, the frost song was Rock this Town by the Stray Cats.

    85. Leonie Hug

      Bahaha I hate billy

    86. Oskar Hagqvist

      jeez, this comment section is filled with normies...

    87. blackkey1976

      Wow, this looks stupid as hell. And after Season 2 sucked, this series should probably just die already.

    88. rosie.

      this is weird isnt he like 20 years younger than her

    89. Ben Solo

      ah shit ms wheeler got him guys ;)

    90. Joe Kinchicken

      Sad, how the millennial cucks have no idea what this scene is referencing. The joys of being a child of the 80s!

      1. Jess Dayz

        Hey! Not true. I’m a child of the 90s and I know of “Fast Times”. Though the first time I heard of the movie was on one of those VH1 I love the 80s countdown shows.

    91. pravin

      Like mother like daughter....

    92. Kenneth Carpenter II

      How exactly does that have anything to do with the show?

    93. Kenneth Carpenter II

      Fyi this shit is gonna be completely woke.

    94. IMAPROOF - Baap

      1:22 the kids are walking behind him.

    95. Sam Atherton

      What about Ted tho?

    96. Luís Simon

      That "Motherfucker"!!

      1. Luís Simon

        hah got it "MOTHERFUCKER"

    97. starblitz 45

      *mike in the background* 🤮

    98. Aashir J

      These are not dislikes. These are likes from the Upside Down.

      1. Hue Flow

        @JazzyWorm copied comment

      2. JazzyWorm

        Aashir J underrated comment

    99. Stickmanimation

      I have a feeling he's gonna be one of the ones to die.

    100. Rose L.

      Why does the sign say shower BEFORE you enter the pool??