r/Memes | memes for CATS ONLY!!!

EmKay

EmKay

1 350 654 zhlédnutí647

    Top posts from r/Memes on Reddit. pspspspspsps: cz-news.net/chl/UCJ7ikgcuqbBQ-mfO4BIgReA. Video credits below.

    Join the community subreddit at www.reddit.com/r/EmKay !

    Editor ► (uncredited)
    Narrator ► twitter.com/zachxfuller

    čas přidán Před měsícem

    Komentáře

    1. EmKay

      Heheheh... I edited this comment so you have NO IDEA how I got so many likes!! Boom!!! For more epic troll moments like this, subscribe to EzPz for more Zach: cz-news.net/chl/UCJ7ikgcuqbBQ-mfO4BIgReA.

      1. EmKay

        @Ok boomer You know too much. There will be consequences :-)

      2. Ok boomer

        Aha! You may have edited your comment, but I still know what it said!

      3. Quentastic 303

        EmKay I have 3 Christmas's

      4. AkiPlayzz

        Zach you absolutely madlad

    2. Aimee Mendez

      Yes I am cat

    3. Lucarioz Klaw

      5 minute Shrek movie

    4. Mawie

      This should r/BlessedMemes

    5. Wishi

      7:47 “Bless grandmas, they make us feel better about ourselves” Me: hah no

    6. KyloRen2006

      0:00 chonky homer

    7. missmichelle1290

      7:02 the depression is raging inside of them begging to come ou t say ing they'll be gone you let it come out but it's still the Edit: sry for the spelling mistakes my device won't fix them

    8. missmichelle1290

      5:43 yes but it is on fire

    9. missmichelle1290

      2:47 T R U E

    10. missmichelle1290

      Dogestorm

    11. missmichelle1290

      0:20 storm

    12. Some BB

      R/ My favorite

    13. mateuhade_ gamer

      R/...YeahJustR/

    14. Trace Cave

      r/ at the beginning

    15. Bad and New Gachas

      Dominos pizza is a bit garbage not gonna lie

    16. theReDaNnImAtOr Xd

      2:37 I AM OFFENDED IF EVEN AN ANT DOESN’T KNOW THE JOKE

    17. the droid attack on the wookies

      I checked, the Morse code is correct quote, for the .001% of people who wanted to know

    18. FujjiX

      r/

    19. missingindy

      6:33 my elementary school actually banned tag because they were afraid that you could push them when tagging people and the person would get hurt

    20. missingindy

      Aha! I’m not a cat but I am watching this!

    21. SonicGoo

      Wait I’m confused? Zach, Damien, then there is Michael... HMMMM??

    22. WhatEver

      Genuine question... Who still uses caps lock? why not just use shift and keep it pressed while typing?

    23. GodOfDestruction Spill the tea sis

      When Lock On You Shift The First. Cap Is And Press For Letter.

    24. lol me

      meow

    25. Ryan Edwards

      m.cz-news.net/online/video-14nD3zqFfqc.html

    26. Matthew Bishop

      I had a jj jet plane balloon I'd hang from my fan. In the day I'd love him, at night I'd watch his former loom above, then in the morning forget. It took this video to remember thst

    27. mr beast

      2:51 Is whats called a "water kiss"

    28. epic gamer82

      I love going to r/

    29. llxX /\/\¡ŚT Xxll

      6:44 another one of us I see

    30. RandomExpertt

      I cannot tell the difftence from zach and damen's voice

    31. Toasted Panda

      While watching your videos I always think of cuphead because of the music idk why 🧐

    32. Timothy Manukian

      Bro if you think that homework was a lot try my math class. Teacher: only 3 questions for homework today me: oh hell yeah! *opens questions* question 1: a) b) c) d) e) f) g) h) i) j) k) l) m) n) o) p) q) r) s) also me: Where's the glock

    33. Dead House Mouse

      Seeing Jay Jay and TF2 in the same video is making me dissociate

    34. Evan Hug

      Nobody mentions that at 9:08 it would actually be the year 2100

    35. ___BunnyFox ___

      4:49 I do that

    36. Simon Casey

      lOl

    37. scaly raptor 1944

      7:48 nope my grandma sucks

    38. Cobra 1commander

      That george washington one hurted me inside

    39. Filmboy 2020

      A lot are not cat memes the name was misleading 😢

    40. Nick Duarte

      Honestly,we shouldn’t be giving cats names,They don’t even respond to them,just call them “pspspsps”.

    41. The One And Only XenoCybex ELITE

      High school to went I, school high to went y'all

    42. Eric Dowling

      Why was the start just R/

    43. Adrianna Fischer

      0:06 r/?????

    44. unkittyble gaming

      I'm a cat

    45. Reinis Rekis

      When read pspsps in the cat meme my cat ran to me and he ran on the bed frame and got scared and ran away but as he was running he ran in the door

    46. Boxxolx

      meow

    47. Spooky Scary Skeletons

      2:38 just to let you know, in that same scene (the movie is Monty Python and the Holy Grail) that knight gets the rest of his limbs (arms, legs) cut off but still plays it off as a flesh wound, which is even more accuracte to fighting games and the like

    48. The B O I

      r/ r/hmm

    49. Elhuntador 0125

      I now what depressed people look like...cause I am one

    50. Isaac FIGUEROA

      Pupper=b**bs

    51. LPS Patronus

      4:32 Max and Leo’s already out pizza’d every American Pizza place

    52. Fox YT

      What dafuq you know piemations?

    53. English Soviet 69

      Uh? Meow?

    54. Farmur YT

      My English teacher uses a font called “ love ya like ya sister “

    55. Matthew Keen

      nice.

    56. Dizzyleafu- tail

      Meow meow MEOW (me like this memes)

    57. T0astBr0t

      9:12 omg! so many famous breads! I wish I was one of them, maybe then I had friends

    58. MegaLordPT

      0:00 tHIS NEVER HAPPENED TO ME :D

    59. holyhitman72

      I though this was emkay voices

    60. VictoriousClaw

      Shit

    61. rxx_ tea1

      6:28 is that a jojo reference

    62. Sean Patrick G. Lee

      6:42 Filipino!

    63. Emmalie Pappin

      You are a fucking live in Australia dip shit

    64. SFRayman23

      pizzamyd head.

    65. detectiveuseless

      2:10 "how to please my uncle" uh

    66. Indianwolf101 :3

      wOW THESE ARE GREAT

    67. Heather Fricking Chandler

      4:10 I can comfirm this is what happens, then another one for each set of grandparents, sooo... that adds up to...... 5 Xmas's suckers

    68. LunaDragon 09

      6:00 well, your all gonna die now from the power of greysk- ELDER SCROLLS SKYRIMM

    69. Sophia Millett

      I smell... I smell... CATNIPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    70. Mike D

      W-what is you name your cat pspspsps?Is it forbidden knowledge if somebody tells me?