Pumpkin Carving Challenge!

Morgan Adams

Morgan Adams

2 523 100 zhlédnutí1 502

    HI I have missed you so much. I hope you enjoy this random day that we had and I hope if you carve a pumpkin it turns out much better than mine. :)
    RYLAND: cz-news.net/client-ryanadams7
    MY MOM: instagram.com/vickiadams26/
    SHANE:cz-news.net/client-shane
    ANDREW:instagram.com/andrewsiwicki/
    filmed by Jake Coffey:
    instagram.com/jakealdacoffey?igshid=1s7upq2yp255n
    Subscribe to my channel! bit.ly/CZ-newsMorganAdams
    FOLLOW ME OTHER PLACES to see more of my poor life choices:
    Instagram- instagram.com/morrganics/
    Twitter- twitter.com/_morganadams_

    čas přidán Před 27 dny

    Komentáře

    1. Leslie Churchwell

      Morgan, ur punkin looked better the way it "fit" with it not all the way on..that was awesome. All were good thow!

    2. Rcamels30

      6:05 wow my family has the same table I am SHOOK ryland and I are basically twins

    3. Rayne Allan

      I relate entirely way to much

    4. Sarah Akulonis

      Omg mom is adorable

    5. Josh Keller

      Pumpkin patches in LA are sad

    6. Gabriela Toledo

      Those are expensive pumpkins. They’re cheating you. Btw I hated the school lunches

    7. Yareli Paola Ramirez

      I just love how real u are. 💓

    8. Bruh :/

      HOW IS NOBODY TALKING ABOUT THE CAMREA LITERALLY LAUGHING THE WHOLE TIME 🥺🤩💀

    9. yo han

      cz-news.net/chl/UCNWXG-qdu6Zoxoe_WyX2y0A?view_as=subscriber

    10. London Gore

      Who’s white G

    11. lynnerbugs

      Morgan is crazy beautiful. Like seriously...I would call her striking.

    12. Eddie Wii

      why does no one talk about how hot morgan is(.)

    13. Coward

      their family is so chaotic

    14. Abbi Langridge

      Can i go after whoever said bad things about Vicki!! No one upsets mumma

    15. Lexie Rice

      I’m glad they got there before the ACE family did 🤦🏼‍♀️

    16. Nevada Raye

      Morgan's mom :atleast if we were at my house id give you the good booze. Such a mood

      1. AHMED ASMIDA

        Do you marry me or have a boyfriend

    17. Savvy Elizabeth

      Ryland: “look what I got to scam you hoes” Their mom: “you called me a hoe” Haha she’s too funny. I love your videos Morgan!!!

    18. Jordan McGuire

      Ryland: I’m not good at decorating Also Ryland: *decorates patio,Shane’s makeup room,outdoor cat room and panic room*

    19. Hanna Schnell

      why does ur mom call ryland ryan?!!?!?! omg

      1. Treesa

        Because that is his name.

    20. Danae R

      I was come for at 14:07... That comment!!! I'm dead!!! "I've never met a super lol person that's like not so damaged"

    21. Frank Parent

      ''I wish I was a dollar a pound.'' Morgan Adams, 2019

    22. Natalie Red

      I love this 😂😭

    23. Linda Christiansen

      That hitting montage to the wii music tho 😂😂 me with my fam

    24. Kim Rauv

      lmao girl those shoes ARE a weight loss program lmaoooo i have those shoes and i can barely lift my legs to walk like i feel like i lose 5 lbs every time i go out in those shoes

    25. theoriginaljillybean

      It's funny that their mom won't call Ryland "Ryland", she still calls him Ryan.

    26. Render me memeless

      “They love me because I’m damaged” *Onision has entered the room*

    27. Arifah

      “I wish I was a dollar a pound”

    28. Renessme Aster

      Morgan and Ryland are literally like Monica and Ross, it's crazyy

    29. Olivia I

      Andrew is so peng it hurts

    30. AngelinaLuna

      ❤️

    31. yuri undertones

      you're so cute

    32. Meriah Finnigan

      Wait, so what's rylands real name? And why do ppl call him ryland?

    33. Jaden Beeson

      I’m a funny person because I’m damaged🤣 me too Morgan me too😂

    34. Lepowdy

      "poking is a self loving act" oh honey

    35. Avery Boro

      Ryland: here’s your flop of a pumpkin Morgan: it has the most character

    36. Magally L'Abbée

      I don't like your mom..

    37. s.f

      Morgan has the most infectious laugh

    38. Brittany Perez

      "i think it's water" 😂😂

    39. Jessica Raven

      Okkkkkaaaaaàaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyy sister girl time for a new new video please you are my escape from life tell you sis he needs a new one also love love love 💙💙💙💙❤❤❤❤❤

    40. m o o n c h i l d x u u

      Why is her family so.... ya know?

    41. xXccansel

      Is his name Ryan or Ryland???

    42. Dannia Mendoza

      Should we all take a shot lololol

    43. Dannia Mendoza

      The mom😂😂😂

    44. Mikayla Mattocks

      Literally have had the same bond with my siblings of completely lying to my Mom about what we actually meant lol

    45. vyabeni

      morgan you are so beautiful and honestly such a pure person!! ILYYYYY

    46. Talia Snow

      Why is nobody talking about how iconic it is for Mama Adams to be sporting that Shane merch?

    47. Mary Maughan

      Ryland is his mother

    48. Julia Dunn

      I’m a wide person as well. I have broader shoulders than most guys I’ve dated. Just bone structure. People have a problem with it? Wow! What’s wrong with them mentally? Seriously 😂 Cause people can’t control their bone structure and there are multiple types of bone structures. Body positivity is for loving what your healthy best self is. Whether that means broad shoulders, being as wide as a line backer, being petite, etc. It’s accepting and loving the aspects of yourself that you can not change. To those that feel some delusional sense that their negative opinion matters, well it doesn’t. You have a right to your opinion, but it doesn’t make you correct or right. Lacking the intelligence to understand that there is a multitude of different types of people out there, is shocking and pitiful.

    49. Gracie Mae

      Why does everyone call Rutland Ryan?

      1. Brandon Greenwood

        it’s his real name

    50. corpsecold

      ANDREWS FACE IS A MOOD

    51. Tiger-Lily Sky

      This was the absolute funniest video morgans ever made hahahahaha idk why such good vibes and everyones so funny

    52. Tiger-Lily Sky

      Vicki: “I never do this, dad does it” Ryland: “Do you want gloves?” Vicki (nervously):“No I kinda.. want dad”

    53. Tiger-Lily Sky

      Morgan’s mom bopping her on the head 😂😂😂😂😂😂😂😭

    54. Natty

      Ryland sounds so disappointed that she's taking selfies

    55. Just Toby

      Hello Morgan! I named one my new pet isopods after you because i love your content so much

    56. sarah larsin

      you should do 24 hours in the makeup room

    57. pineapplezlicez

      I love your videos so much!!! You’re so funny 😂 and you’re so beautiful!

    58. eryn jackowski

      i don't like vlogs but i love you you're the only interesting vlogger i know

    59. Samantha Perez

      Morgan: Casually drops her fucking nails on the table!!!!!!! Nobody: *surprised* I love you Morgan lmao

    60. Dave's Aquarium

      Morgan’s hot

    61. Ana Fauntroy

      okay why did i laugh so hard

    62. Bleu. bleh

      Press this if u didn’t know Ryland’s irl name is Ryan \/

    63. Dallas Godlewski

      Not gonna lie, this pumpkin patch scares me a little. like who runs this place?? Are they okay?

    64. Hayden Millholland

      Damn she is fine as hell

    65. wutlilly

      Lays eggs or lays down🤣🤣🤣🤣

    66. wutlilly

      Morgan is me

    67. Marley Hancock

      So like my school mascot is a tiger and we have mascot burgers Like what

    68. christie Wengert

      Morgan IDK WHERE ELSE TO WRITE THIS SO. I WILL TELL YOU HERE.I THINK YOU ARE A BEAUTIFUL GIRL AND YOU COULD DO A MAKE LINE AND I WOULD IF I. WERE. YOU BUT, YOU SHOULD DO A PERFUME!!!!!!! I WOULD TOTALLY BUY IT. OK JUST THOUGHT I WOULD MENTION. THIS TO YOU.

    69. Asoom Aldalali

      Plz post a video bc I need u I love your video

    70. Paula Alberto

      Morgan: “they love me because I’m damage!” Me: SAME!! Lol!! I love you so much Morgan! 🤗💛💛💛