I BROKE UP WITH KENNEDY & HER MALE BEST FRIEND STEPS IN... (Gets Heated)

2 314 111 zhlédnutí1 964

    STREAM MY EP "Sorry 4 The Hold Up" - smarturl.com/sorry4theholdup
    JOIN THE FAMILY NOW: goo.gl/quspwT -- CLICK HERE
    Welcome Back To The DDG Family!! Subscribe and Comment "I Joined The Family" To Officially Be Apart Of The Family!!
    Social Media:
    Instagram: @PontiacMadeDDG
    Twitter: @PontiacMadeDDG
    Snapchat: @PontiacMadeDDG
    Facebook: @PontiacMadeDDG
    Business Inquires: ddgbizinquires@gmail.com

    čas přidán Před 6 měsíci

    Komentáře

    1. The DDG Family

      We done as friends smh I promise

      1. Nyxie Baybe

        U know they goin always be together

      2. Nyxie Baybe

        The DDG Family I would’ve kicked him out ASAP bc dat my man

      3. Brendan Brown

        Tweezy is ugly asl

      4. Aaron Wilson

        Period

      5. B. Baby

        Y'all might be in a more serious relationship then🤔

    2. CHIDINMA OKEREKE

      i swear DDG say 'i used to box' in every video

    3. Gabrial Evans

      Bra why you so over protective bra let her live her life

    4. Leel oo7

      Tweezy was wit the wrecles shit

    5. HyprXNation

      That's tweezy ewwwwwww hahaha

    6. delano x

      I Joined The Family

    7. Cedric Urselita

      Stop saying bye, also just leVe her on seen!!!!!

    8. Tevin Sisk

      That boy teeth is outta there😂😂😂

    9. Jada Boykin

      Everytime he said marinate I thought of chicken

    10. V. Dragon

      How Tweezy eat pizza 🤔

    11. Jocelyn Silva

      Every time u said marinate I was like.... 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂. He knows what hissss doinggggg.

    12. VIP SouthSide

      He too ugly bruh

    13. Jone Gill

      Dont say i dont get u fam females be to much sum times👎😂

    14. Zeus ThunderGods

      👶🏾 👕 👖

    15. Marlovely

      when i saw tweezy i was like ohhh hellllll nah LMFAOOO . DDG is wild “ you want tweezy” lmfaooooooooooooooo no teeth i’m fucking dead

    16. #1sin Production

      lol tweezy ugly asf bro

    17. Ramsey

      I Joined The Family

    18. Twin_ RKS

      Tbh I think tweezy was piping her while he was texting her.

    19. Big Mod

      Yall been on and off like erectile dysfunction

    20. Kaleb Demissie

      Twezzy will drop yo shit

    21. Stay Entertained

      When she said “love you” you should have said “I dont”, she would have been livid 😂😂😂

    22. Deon Miller

      DDG: imma knock the rest of your teeth out 🤣🤣🤣🤣

    23. flame phoenix

      now i see how u broke up with her i can not date no female with u guy friends they be cheat on u behind your back

    24. Lesego Mqhayi

      "Imma knock the rest of you teeth out" (me thinking it's one tooth) DDG turns the camera....😳😳😳wow💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀

    25. Arthur Rowley

      Lol good one fam

    26. Andre Samuels

      24:38 he playing iMessage with clearance 😂😂

    27. antoine boyce

      😂

    28. Rolley2K

      Them whipper snappers

    29. Audrey and Jerian

      Men be ready to fight and then get over it so quick! Women are not built like that! Lol

    30. Preston Stewart

      Yo lip twitching hahaha

    31. Alicia Gonzalez

      Bro had a fire emoji for her name I’m weak 😂😂🤦🏽‍♀️

    32. RealOne1

      So tweezy really feel like that about you

    33. B. Baby

      Bro showing his true color when it was just a prank went that way😂

    34. The Sleepy Assassin

      I just subbed. The moment she has a "boy best friend" I saw a clown hat on your head. No offense.

    35. James Johnson

      Dam lol tweetzy need a dentist good one

    36. Brianna B.

      “She’s a blocker, she’s a hall of fame blocker” 🤣🤣 me.

    37. Almighty lee

      Nobody :.... DDG: iight Ima let it marinate a lil bit

    38. Almighty lee

      Look at his mustache 😂😂😂

    39. Sharae' Sweets

      She is so damn beautiful 😍😍😍😍😍

    40. cherryflirt4477

      Y’all need to invest money in Tweezy teeth please 😆 nice prank

      1. JorgeFor500

        cherryflirt4477 don’t know about that but can I invest in you 🤤

    41. BLAt Bryan

      Tweezy ugly ah

    42. Terrell Jackson

      Grow up man

    43. Terrell Jackson

      It’s amazing you guys that loves to prank hate to get pranked

    44. krishna luke

      Bruh who watching this while they broken up for real??? 🙄😖

    45. My Comment Account

      “ima cut dat bitch she not my kin”

    46. Cilmi Faafiye

      Lol. What is the little girl saying ?

    47. T. Deuces

      imma knock the rest of your teeth off😂😂😂

    48. Dion Horton

      He Low-key jealous and mad just not man enough to keep it💯💯

    49. Jacob Tyrka

      What’s the original vid where the lil kid says shit no cap

    50. bruh moment

      I aint watch DDG like that but damn he left tiana for this female?😭 buggin

    51. Ljams life

      Im glad you caught that he said he been itchin anyway

    52. Prettyboy Buffalo

      What happened to Tweezy's Teeth..😂😂😂

    53. demarco bomar

      He must aint seen all the “my thing gets hard in front of my bestfriend gone right” videos🤦🏽‍♂️😂

    54. Justin Cobb

      He really don’t like you.

    55. mohamed khan

      damnnnnnnnnn where tweezy teeth at tho rt

    56. Fearless1.0

      yo bro DDG just she just really be playin man just move on let her do her thing cause she just be playin

    57. Ray Ray

      😂😂😂u my mf nigga. We just alike bro🤣🤣BYE

    58. Joh Ruun

      I didnt understand why he would let this dude in his girlfriend house alone...then i seen the facetime💀💀💀💀 shit dat boy look like ebola

    59. Anthony Sinyangwe

      I think that was a pretty gud idea

    60. Ness

      Congrats on the house!!!

    61. Shoichi uwu

      whole conversation "bye"

    62. Swervo

      why they broke up the first time

    63. Oscar Benavides

      Go back to tiana she treated you better

    64. Ish the Fish

      23:10 2 FUNNY!!!

    65. Ish the Fish

      8:56 Boss life

    66. Hidel Akhonya

      I cried real tears when he said he was gonna knock the rest of Tweezy's teeth off then he showed his face bro wtf😭😂😂😂

    67. shevalee kerr

      We got her 😂😂😂😂

    68. ASTROBOYproductions

      Lmaoo when he put the camera on tweezy..... i died lmao

    69. Roderick Jefferson

      Bro... Im going to do this prank...😂😂😂

    70. Sasha Nunn

      Omg imma knock the rest of that shit out🤣🤣🤣🤣