No video

Billie Eilish - wish you were gay (Audio)

48 055 342 zhlédnutí29 022

    Listen to "wish you were gay" from the debut album “WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?”, out now: smarturl.it/BILLIEALBUM
    Follow Billie Eilish:
    Facebook: facebook.com/billieeilish
    Instagram: instagram.com/billieeilish
    Twitter: twitter.com/billieeilish
    CZ-news: cz-news.net/client-BillieEilish
    Email: smarturl.it/BillieEilishEmail
    Store: smarturl.it/BillieEilishStore

    Music video by Billie Eilish performing wish you were gay (Audio). © 2019 Darkroom/Interscope Records
    vevo.ly/nlxmzb

    čas přidán Před 3 měsíci

    Komentáře

    1. jACOB mAST

      the album cover is me at 3 am omw to go eat some shredded cheese

    2. Kim TaeTae

      Mr. Stark I don't feel so good six words you never understood

    3. Cookie Gaming

      Lyrics: Baby, I don't feel so good Six words you never understood I'll never let you go Five words you'll never say (aw) I laugh alone like nothing's wrong Four days has never felt so long If three's a crowd and two was us One slipped away I just wanna make you feel okay But all you do is look the other way, mm I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay I just kinda wish you were gay Is there a reason we're not through? Is there a 12 step just for you? Our conversation's all in blue 11 'Heys' (Hey, hey, hey, hey) Ten fingers tearing out my hair Nine times you never made it there I ate alone at 7, you were six minutes away (yay) How am I supposed to make you feel okay When all you do is walk the other way? I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay I just kinda wish you were gay To spare my pride To give your lack of interest an explanation Don't say I'm not your type Just say that I'm not your preferred sexual orientation I'm so selfish But you make me feel helpless, yeah And I can't stand another day Stand another day I just wanna make you feel okay But all you do is look the other way I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay I just kinda wish you were gay I just kinda wish you were gay I just kinda wish you were gay

    4. Ammaarah Rahman

      who in their right mind would stand billie up ffs

    5. :3Alina :3 :3 Konakova:3

      Bili you❤

    6. Alice Rose

      I posted a cover of "i love you" on my channel, would really appreciate it if you check it out :)

    7. 21. Lightskin

      Billie - “ I just kinda wish you were gay” James Charles - “ No problem, hey sisterrrr ”

    8. Slodkakicia ®

      50% - JamEs ChARlEs 0,000,000,000,5% - normal comments

    9. XScarlet Gacha 益ツ

      Billie: I hope you were gay Me: AM GAY

    10. Laipeli Mafi

      when the beat droped i felt my dad from the gas station

    11. Phêloz Gamer

      i wish you weren't take that picture for video!!! its scare me:))))) But i like this song:))))))))))))))))

    12. Heather Catluck

      The only reason I don't like her too much is because of her fan base. It was all much better before when people weren't obsessing so much about her. Copycat etc. Were great and the comments too

    13. valentine Kempynck

      love billie!

    14. RYAN GAS MASK

      billie: wish you were gay the fuy billie is talking to: dafuk

    15. AnIc3ySw33tn3ss

      I felt this way about a guy for an entire year, and holy shit did it hurt like hell. Turns out he actually was gay, though.

      1. Daniela Velasco

        @AnIc3ySw33tn3ss honestly I actually feel better after he told me he was gay because before I would think about him alot and worry about him but now I still care about him but I dont worry about him as much as I used to and I feel like I'm moving on from that. and also he just graduated from high school and I never really talked to him so I thought I was never gonna see him again so I was sad about that too but now not so much. I still wish him the best and everything but yea I'm kinda over it now.

      2. AnIc3ySw33tn3ss

        ​@Daniela Velasco Damn girl )): but if it helps let me tell you it's a lot better for me now that we're officially bffs and nothing more, like we go to gay bars together and I sort of sit around chillin while he gets chatted up lol I still love him lots but in an entirely different way, and I know that he loves me back. Maybe not in the way I'd once hoped, but I'm glad my unrequited love ended up earning a dear friend. I do hope everything turns out well for you!

      3. Daniela Velasco

        omg girl I feel you, I told this guy I liked him for a whole ass year and on monday he texted me saying he was actually gay. I was speechless like I didnt know what to do anymore and I listen to this song a lot now😂

    16. the attitude

      I just kinda wish I were a millionar

    17. Munkhzaya Zaya

      Fck you your fooooooooooot💩💩💩💩😨😨😨😑

    18. XxKayla’s_cookiesxX

      I’m making a GLMV of this song on my channel! It’s not out yet but it will be soon! Go check it out!

    19. Hulya Sahin

      I wish I can be a wolf ;-;

    20. Snow Leopard YT

      So I have a theory other than Billie or the narrator telling the story or singing the song having an attraction to another girl. Now, I'm finna say right now that I know how Billie came up with the song idea but in the video that I watched about it, the description was very vague. So basically the teller (who I will call T) has a friend (F) who is most likely male because I'm assuming that T is female. Verse one: F likes T as more than a friend and starts to get creepy about it and T doesn't feel the same at all. T just wants to be friends but whenever she is around F she is uncomfortable and when she tried to tell him that he didn't understand what she had meant. When she is around him she feels alone but she laughs at his jokes and pick up lines as if nothing is wrong. All her friends leave her alone with him and that's when it gets even worse. Verse two: T wonders why she hasn't ended the friendship since she isn't happy anymore because he is constantly harassing her. The twelve step is a method used to end addiction and she wants to end her friendship but like an addict, she can't choose between her well being and her friends. T has constant blue talks with F, telling him that what he is doing is wrong and that she doesn't like him like that but yet again, he doesn't listen. She is so stressed that she starts to pull out her own hair. They plan to discuss it over a meal at seven but he doesn't come although he only lives around six minutes away. Chorus: T doesn't want to show F romantic love and she only wants to be his friend and so she only wants to make him feel okay. He would look at the more romantic side and shape her words into something else. She wished she didn't want to stay with her old best friend who has now turned into her abuser when deep down she still loved him as a friend. T wishes that F liked boys and was Gay so that he would leave her alone. Bridge: So at this point F is the one talking. He keeps it up so that he won't be embarrassed. He tries to tell himself that she didn't like him because of her own sexuality which she had told him was Bisexual. F tells T that she must love her and she just doesn't show it because she is bi. He is selfish about it and when you hear the background vocals (which are very quiet) that is when she joins in. She feels helpless like she has nobody to help her when he feels that way as well because she doesn't like him and he hates it. T can't stand his abuse anymore and F can't stand T's rejection anymore. End: You can hear backing vocals (once again, very quiet) and T singing and the music is very loud and dramatic. This may cause some kind of panicking tone, at least for me. The story of T and F comes to an end when one of them kills or severely injured the other and when the music quiets down that is when what he/she finally has peace. Now, F was never mentally sound and he was clearly insane and obsessed with T. T was hurt and wanted F to pay for what he had done to her. They both fight and scream at each other and the fight results in either a death or serious injury. It is up for interpretation what did happen though and that is why I leave it to you, dear reader. This is just a theory and it probably isn't right but it was worth a shot. thanks for reading this.

    21. Doyouknowdawae Idont

    22. Mifologiua

      Gay? Wtf

    23. Alex A.

      Speed 1.25!! The bass is kinda off and weird but her vocals oof😍😍

    24. Arch Knife

      Why did I want to suddenly listen to song

    25. Nita Stockman

      Lol im gay

    26. Mele Fe'ao

      love the song love the artist and love myself

    27. Weird Girl

      I thought the tittle mean You wish you were happy

    28. Janessa Ryan

      I WISH YOU WERE GAY TOO. 😭💔👭

    29. Cashis Baker

      How do feel about xxx

    30. vanesa tavares

      quem e br curti e comenta

    31. Robyn Da Kat

      I admire the fact you dont where skimpy cloths or act like everyone else. I also admire the fact your music has no classifications. We have so much in common its weird. You cant put a classification on my music either. I haven't had enough guts to sing in anything yet. I have stage fright. Thank you for giving me hope that not all girls have to look like whores or act happy all the time.just to make it. You go girl.

    32. Insta:juliansjoghurt

      80. Comment lol

    33. Insta:juliansjoghurt

      .

    34. Sara of Isla

      *i'm so gay for this song* i made a cover of it, pls help ya girl out and give it a listen if you have some time

    35. marlon driver

      i just covered this on my channel if u wanna check it out :) gorgeous song

    36. Chelsea Paiz

      OMG BLLIE EILISH YOU ARE BEATIAFUL

    37. Javier Molleapaza Demanuel

      love

    38. BEASTBLOGGER HD

      I wonder what the guy that turned down feels

    39. *Comet *

      1:36 that's the "yaay!!" Sound they use in fnaf when you complete a night..... 🙃

    40. EYLÜL DURU

      ı love you billie

    41. rebeca balma

      Billie: "wish you were gay" James Charles: "I am sisterrrrrr!!!!"

    42. lulu freeman

      (*˘︶˘*).。.:*♡ I LOVE THIS SONG

    43. Camila with Luv

      They do not know how much or this song makes me so soft I do not know why xdd

    44. Therandomchannel 777

      I love the picture, I’m really into horror

    45. Shari

      I just posted a cover of this song on my channel🧡🧡

    46. elizabeth korneva

      Bad guy Billie with ocean eyes buried friend and she wishes you were gay

    47. HAzeCK

      bitch

    48. HAzeCK

      mother fucker

    49. Sirén

      1.5x sound better

    50. Imdapotato_Calleigh YEEET

      You have a beautiful voice Billie, don’t let people get you down I love your music.

    51. Mia Novakovic

      😍😍😍😍😍😍

    52. Marchel Teddy

      This is what happend to me yesterday, so i just sing like a normal ppl right ? And it was in a restaurant. Me : i JuST kiNda WiSH u Were GAYYyyy... Also me : Wait ...

    53. khrisey

      i did a cover this because i love u billie omg❤❤❤

    54. Junaid Hasan

      Why are you geh?

    55. 박지민

      한국인 모여라아!!!!!

    56. พลังประชา รัฐ

      Billie:I​ just​ kinda wish​ your​ were​ gay James​:Hi​ sister!!!!!

    57. Leon Golbert

      Degenerates...

    58. Iana jhezelle Canumay

      BILLIE I relate please don't be sad! 😘

    59. //sunshine Gacha

      James:

    60. Miss V

      Wtf this bitch is gay

    61. TØP _

      Billie is a decent singer but she acts like she's always on drugs but She's not its anoyying

      1. //sunshine Gacha

        shut up.

    62. Osama Ragab

      Billie: baby, I don't feel so good Peter Parker: COPYCAT TRYANNA COP MY MANNER

    63. An Gia

      when you search “t gay” and this shows up

    64. Red Snake

      I can roll my eyes back

    65. Amicable Girls

      Billi one love😋😃💗💗💖💖💖

    66. Some Person.

      Basic white girls listening to billie eilish: *I'm depressed confirmed*

    67. Can’t be bothered To think of a name.

      The people getting mad at this song SHE CLEARLY SAIS “dont say I’m not your type” “just say I’m not your preferred sexual orientation” she saying I wish you didn’t like me because of me I wish you don’t like me because you’re gay.

    68. Ceri_The_HufflePuff

      Dumbledore is gay but why do you have to drag J.K Rowling into the drama? besides this song is about Billie not about James Charles drama

    69. Isadora Nunes

      Hi Brasil! 💚💛💙

    70. SierraNATOR Crews

      But I'm not gay or bi

    71. SierraNATOR Crews

      I feel this way kinda about all my friends

      1. I PANICED

        Wow...ok

    72. Antony Par

      You Need To Calm Down in the lyric of this song you have a good answer to wish you were gay and the phrase is: "And I'm not trying to get into your self-expression But I've learned a lesson that stressing you and obsessing with someone else is not fun And snakes and stones have never broken my bones "

    73. Ainhoa Logroño Espinoza

      When todos los comentarios son en igles but tu haces que lo entiendas pero en realidad no so sigo en busca de comentarios en español 😂

    74. Ayesha Rashid

      Billie Eilish song: Exists TikTok: Free property

    75. powerplant 24

      Im to obsessed 😔

    76. HiHowAreYa CSGO

      I like this song but it’s not something I can bump with the boys 😂

    77. Jellovids66 Fudge Is Dead

      Ha gayyyyyyy! (Joke so chill)

    78. عبدالرحمن الشريف

      This is shit

      1. powerplant 24

        Go bomb a fucking tower a hole amd go listen to your shit alli ☠️عبدالرحمن الشريف

    79. ꧁ Thats_Viky ꧂

      Omg I love so much this girl ;-;😍

    80. Vos mae

      is it just me? Or dose it look like she has no eyes?? I know she dose but ts creepin me outttttttt.

    81. Toni Robinson

      I wonder why CZ-news didn’t delete your channel

    82. Kris 0

      Feminist be like: What about lesbians ?????

    83. Farah Luna

      i don't like her, sue me

    84. Harry Ryr

      Billie: I wish you were gay. Ellen Degeneras: bitch please.

    85. x.gc.x

      *james charles has entered the chat*

    86. ggamer16

      I just wish that everyone understands that in the world there are several types of gays I'm one of them but I'm the one who hides from everybody that hates my kind Billie you saved me

    87. Miss Gamer

      I bet u $1000000000000 billie won't follow my Insta @riley_artzzz

    88. sal meda

      Ohh shit.. I like this song..🥰😍😍

    89. Asнiүа

      *And here I wish my crush wasn't gay*

    90. Rachel Key

      My girlfriend doesn’t act GEY but she issssssss -^-

    91. Lorent Krasniqi 8E

      Straight guy James Charles: 0:57

    92. Natalie_ The#1WhyDon'tWeFanCx

      *Is there a 12 step just for you?* *11 heys (hey, hey, hey, hey)* *10 fingers tearin' out my hair* *9 times you never made it there* *Ate alone at 7* *You were 6 minutes away* *"I'll never let you go", 5 words you'll never say* *4 days never felt so long* *3's a crowd* *2 is us* *1 slipped away.*

    93. Yesi Villareal

      I wanna sing this song but I don't like people judging me >-

    94. L.A Sisters

      poor billie I love her smile

    95. OwO UwU

      -jokes on you I'm already gay-

    96. Stardust Girl

      At first, I thought it was a song about being into a same sexual oriented person and that person being heterosexual, and I was like, bro, I really felt that. Then I got to know that is actually about having a huge crush on someone, and because this person doesn't want you back you just wish the reason is she or he is gay, and that was juts BROOO, I REALLY FELT THAT. So thank you Billie, for opening my eyes and heart and making me realize I'm kind of bisexual ¿)

    97. Dewa Wala

      bestsong🌼

    98. sihani muhsi

      Baby, I don't feel so good Six words you never understood I'll never let you go Five words you'll never say (aw) I laugh alone like nothing's wrong Four days has never felt so long If three's a crowd and two was us One slipped away I just wanna make you feel okay But all you do is look the other way, mm I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay I just kinda wish you were gay Is there a reason we're not through? Is there a 12 step just for you? Our conversation's all in blue 11 'Heys' (Hey, hey, hey, hey) Ten fingers tearing out my hair Nine times you never made it there I ate alone at 7, you were six minutes away (yay) How am I supposed to make you feel okay When all you do is walk the other way? I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay I just kinda wish you were gay To spare my pride To give your lack of interest an explanation Don't say I'm not your type Just say that I'm not your preferred sexual orientation I'm so selfish But you make me feel helpless, yeah And I can't stand another day Stand another day I just wanna make you feel okay But all you do is look the other way I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay I just kinda wish you were gay I just kinda wish you were gay I just kinda wish you were gay

    99. Janny 7u7

      No paro de taradear esta cancion 😁

    100. Alex Covers

      Parents:TaKe OuT YoUr EaRbUdS We'Re TaLkInG AbOuT yOuR GrAdEs How I would react:*Blasts volume on Billie Eilish*